Gillar du tatueringar?

image30

Om jag hade varit ung - så skulle jag nog ha gjort någon tatuering - inte så här stor kanske! Men någon liten på axeln, vristen, ovanför skinkorna!!! Men nu är det för sent - tåget har gått - jag är för gammal!! Det skulle se komiskt ut på mig som är upp i åren om jag kom med en tatuering! En kärring ... det är klart - nu till påsk skulle det ju vara läge för en påskkärring sittandes på en kvast på axeln!!!

Skämt åsido - jag tycker inte om när hela kroppen är tatuerad - detta är sååååå fult - oavsett om det är en ung eller gammal person. Gillar det inte alls. Men en liten söt sak kan jag acceptera ... lite större på en kille förstås! Jag får väl titta på min egen gubbes tatuering - en pinuppa med mitt namn i!!! Den lät han göra i Köpenhamn - samma sommar vi hade träffats!!!

Har du själv någon tatuering - eller vill du ha någon och vad för motiv i så fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0