Hur många barn har du?

image32En fråga från mig till er bloggare:

Hur många barn har du? Flicka eller pojke ... berätta.

Själv har jag en vuxen son. Som jag älskar över allt annat ...

Ett barn är ju Livets Gåva, dock inte alla förunnat att få! Även om många vill ha barn, så kan dom inte få barn - medans en del som inte egentligen vill ha eller klarar av att ta hand om sina barn, får barn på barn. Medans andra väljer själv att inte skaffa barn. Men det är ju så här att barnen skall föra människosläktet vidare. Att skaffa sig barn - innebär ett livslångt engagemang av föräldrarna. Man tar hand om barnet och älskar det villkorslöst och ger det trygghet och mycket kärlek!


Kommentarer
Postat av: Elenore

Jag har 1 son - på 15 månader.
Han är det bästa som hänt mig.

2008-04-28 @ 07:59:00
URL: http://norpan86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0