Inredningsomstajling

image11

Har ni känt det här någon gång: helt plötsligt kan man bli trött och less på hur det ser ut i ett rum i ens bostad. Man tycker det ser hemskt ut ... fast det är snyggt! Jag känner så för ett rum - helt plötsligt och skulle vilja göra om det på stört ... men vet inte hur ... bara kasta ut några möbler och ta bort en del prylar som jag har där. Alltså - man ändrar ju stil varefter som åren går! Har ni märkt av det ni med - antagligen. För inte tycker man ju om alla saker som man gillade för några år sedan ... man ändrar stil, man vill ha andra färger och mönster och möbler och prylar.

Ibland när jag ser gardiner som jag har tyckt vara så snygga ... så kan jag helt enkelt inte fatta det! Att jag faktiskt har köpt dom och gillat dom ... för nu kan jag ju tycka att dom är skitfula och hemska!!! Men det är väl tur att man är lite föränderlig och vill ändra något runt omkring sig. För att alltid ha det på exakt samma sätt ... ja det skapar väl trygghet förstås, men ack så tråkigt - lite nytänkande och modernt och något nytt att vila sina ögon på är väl alltid positivt och utvecklande!

Eller vad säger ni gott folk? Vill ni ha det exakt likadant jämt i erat hem??? Möblerna på samma plats, samma duk på rumsbordet och samma lampa i köket ...  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0