Rapport från en toastol

image19

Jag blir så less att se alla dessa "bakändar" på människor - för att inte prata om "det där som dom har där framme". Kan ju skrämma livet ur mig!!!!!!!!!!! Tänk bara männen på morgonen, full fjong ... det är nästan så man får strålen mitt mellan ögonen!!!!!! Dom visar ingen som helst hänsyn till mig! Dom dräller och har sig också. Hopplösa människor.

Åsså kommer det en massa skit och piss från fram- och bakändan!!! I en aldrig sinande ström eller duns! Usch ... äckligt ...

När människorna sätter sig på mig, då täcker dom för så jag inte kan se ett skvatt, det blir kolmörkt och instängt också! Jag kan ju inte andas för böveln! För det mesta så luktar det unk också ... man får höra både det ena och det andra i form av pruttar och skval!!

Jag har nästan lust att bita dom där bak ... eller fram!!!! Undrar just vilket som känns mest, hmm ...

Jag blir så less på att vara en toastol!!! Nån som vill byta med mig?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0