Vattensängen - finns den kvar ännu?

image13

Finns dom att köpa ännu och köper någon människa dessa våta sängar? Själv har jag aldrig någonsin vurmat för dom eller velat ha en sån gungig säng! Inte skulle jag vilja ha en massa vatten i sovrummet, för tänk om sängen får en reva i sig ... då jädrans blir det vattenfall helt plötsligt och det var väl ändå inte meningen!

Det gäller ju också att hålla klorna kortklippta om man har hund och katt.

Nä och så skulle jag inte vilja ligga och gunga, i tid och otid ... jag skulle ju bli sjösjuk ... fy klåden! Och så måste dom väl rengöras också, det måste ju bli en massa föroreningar i vattnet och börja lukta pyton ... man vet väl hur det är i akvarium och hur fort det blir beläggning ... som dessutom är grön ... av vattnet!

Och tänk den dagen när man skall flytta, då måste vattnet tömmas och sen fyllas igen innan man får sova ... var tömms vattnet förresten? Måste man ha någon tankbil, eller?

Nä tacka vet jag en gammal hederlig säng som inte kluckar och gungar, fast det är klart ... gunga kan dom ju göra ändå av en och annan orsak *ler*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0