Fallande objekt på sin blogg

Jag har fått förfrågan av Maskroser ... hur man får dessa hjärtan att falla över sin blogg som jag har. Skall försöka förklara detta här:

Gå in på denna länk - där väljer du en figur som du vill ha, klicka på den och tryck på Generate Code. Du kommer till en ruta med hela denna långa kod som du kopierar, alltså högerklicka på koden och kopiera den. Därefter går du in i design (i din egen blogg), väljer sen kodmallar och längst ner i den rutan klistrar du in koden du nyss kopierat (högerklicka och klistra in). Välj därefter Förhandsvisa ... där kan du se om det funkar - innan du sparar!
image138
Lycka till!!!

Kommentarer
Postat av: Elenore

Hej. Var hittar du alla dina animerade bilder?

2008-04-29 @ 13:02:52
URL: http://norpan86.blogg.se
Postat av: maskroser

tack min blogghjälpare ska se om jag kan ha de gutt

2008-04-29 @ 13:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0