Nu har jag helg ...

Hemma från jobbet ... slutade 14.00 - åkte på Konsum och handlade lite. Hem ... höll på att svettas ihjäl - hade halsduk - visserligen en tunn scarf - kring halsen - men det är nästan +15 grader ute. Så inte underligt att man tycker att man är i övergångsåldern *ler*.


Handlade till middagen lite - som kommer att bestå av nåt så enkelt och gott som tacos! Min man är väl inte så där jätteförtjust i tacos - men han äter ju det - annars finns det alltid något annat för honom. Sonen kommer förbi när han slutar sitt jobb - skall klippa håret på pappa!! Och det är klart att då tänker ju mamma alltid på mat och något gott som sonen gillar!!! Sån är jag ...


image140Nu skall mannen snart hämtas från sitt jobb - han slutar 15.30 ... så då kommer hans privatchaffis och hämtar upp honom! En del har tur eller hur???


Kommentarer
Postat av: maskroser

hej hoppas att maten var god och du klipper hår det gör jag med det är konstigt att det finns så lika människobarn som det verka vara på oss

2008-04-29 @ 20:02:36
Postat av: Happy Flower

Då verkar som om du mår lite bättre nu? Så snäll din make är som äter Tacos i alla fall. Min sambo äter precis allt. Han klagar sällan på maten.

2008-04-29 @ 22:05:57
URL: http://happyflower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0