Det är en strålande morgon



Gomorron på er. Här sitter man då på jobbet - kom hit redan 5.15!! med en rykande färsk kaffekopp. Fönstret är öppet mot världen och jag kan höra fågelkvittar där utanför. Härligt ... solen lyser och det är +12 grader. Inte illa för att vara denna sommar hittills.

Och jag tänker än en gång när jag varit borta bara en dag från jobbet - det går inte att vara borta - gud vad jobb man har när man kommer tillbaka!!! Inte klokt alltså ... ja ja det är bara slit och släp och knoga på *ler*.

Sovit relativt gott i natt, även om jag vaknat till några gånger, men somnat om direkt. Orkade faktiskt inte kolla fotbollen igår kväll - sömnen var alltför stark i kroppen, var bara tvungen att gå och lägga mig och läsa några sidor i min bok och sen släcka lampan och sova - jag somnade nog direkt! Jag hade ju sovit så vansinnigt dåligt natten före ... knappt nåt alls.

Nu får jag väl önska er alla en toppenbra dag och så hörs vi lite senare idag.


Kommentarer
Postat av: Angel

hejsan :) jag har en ny blogg

Postat av: Hanna

Det var längesedan jag kikade in här, och vad härligt med sol. Hos oss har det varit åskväder nästan hela förra veckan. I veckan ser det inte bättre ut....Det är bara att gilla läget. Bara vädret är OK på fredag och lördag.



Går det bra att jobba?!



Ha en bra dag/Hanna

2008-06-23 @ 13:56:56
URL: http://hannasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0