Ett ynkligt livstecken från mig

Här kommer ett jäkligt ynkligt livstecken från mig ... jag är en skugga av mitt forna jag! Har djävulskt ont i ryggen, var till slut tvungen att gå hem kring 10.30 idag från jobbet, det gick inte att sitta, stå eller gå. Det var ett helt företag om jag skulle ner på min stol och lika jobbigt när jag skulle resa mig upp. Det gick i ultrarapid när jag gick i korridoren. Det var knappt så jag tog mig upp till bilen på parkeringen och sen in i bilen och att trycka ner kopplingen och växla - fy fan säger jag!!! Folk som aldrig haft så här i ryggen kan aldrig föreställa sig smärtan man upplever.

Jag var tvungen att lägga mig när jag kom hem och har varit i den ställningen nästan hela dagen - varit uppe och traskat runt i huset ett tag och suttit - men att sitta är hemskt! Linement har smorts in där det onda känns och tabletter har tagits för att dämpa smärtan.

Ett helt jäkla företag att lägga sig i sängen också och att sen försöka ta sig upp ... men nästan värre när man skall ner i sängen.

Jag hade ju så stort tänkt att gå en runda runt kvarteret - men inte en chans att jag skulle ha kunnat göra det! Har nästan ingen kraft i vänstra benet - det känns som om det bara vill vika sig och det skakar så fort jag sätter ner foten mot golvet!

Ja ni hör vilken usling jag är till kvinna just nu!!! Men man får trösta sig med att det förhoppningsvis går över - det finns det som är värre!!!
image162


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0